Seminarji za strokovne delavce

1. Kako sodelovati in soustvarjati z zahtevnimi in motečimi učenci / dijaki in starši?

  • Je v sodobnem času motečega in nemirnega vedenja vedno več?
  • Kje tičijovzroki za moteče in nemirno vedenje?
  • Odnosna kompetenca je pogoj za uspešno sodelovanje in dobre medsebojne odnose

Modifikacija motečega vedenja pri otrocih in mladostnikih

  • »težavni« otroci – tipi motečegaotroka
  • vzroki za otrokovo »težavno« vedenje
  • razvojno rizičnidejavniki
  • strategije preživetja in prilagoditev, ki jih uporabljajo “težavni” otroci
  • tehnike za neškodljivo ravnanje z motečim vedenjem
  • sodelovanje s starši

Izvajalka: Mateja Petric

2.  RESTITUCIJA  in MEDIACIJA kot vzgojna postopka

  • preobrazba discipline v šolah
  • restitucija in mediacija: opredelitev pojmov
  • pomen in vloga restitucije in mediacije
  • izkušnje iz šolske mediacije: primeri iz prakse
  • pravice spremljajo tudi obveznosti in odgovornosti

Učinkovito reševanje konfliktov

  • prvine dobre komunikacije med učitelji, starši in otroki
  • ozaveščanje in obvladovanje celostnega vedenja
  • prepoznavanje lastnih in otrokovih potreb in pričakovanj
  • vrste učinkovitih in neučinkovitih sporočil
  • pomen mediacije pri razreševanju konflitnih situacij

Izvajalka: Mateja Petric

3. Prepoznavanje in diagnosticiranje SUT: specifičnih učnih težav

  • definicija in vrsta SUT
  • diagnostični intervju pri prepoznavanju specifičnih učnih težav
  • elementi za prilagajanje otrokom s posebnimi potrebami
  • prednosti in pomanjkljivosti inkluzije skozi prakso
  • učinkovita DSP za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami

Prilagajanje pisnih gradiv za otroke in mladostnike s specifičnimi učnimi težavami

  • prilagajanje načina izvajanja učnega procesa
  • možnosti modificiranja učnega gradiva
  • načini prilagajanja pisnih gradiv
  • prilagojeno preverjanje in ocenjevanje
  • konkretni primeri prilagoditev pisnih gradiv

Izvajalki: Mateja Petric in Nina Žnidaršič